Grafika Wektorowa

Studia podyplomowe – Grafika komputerowa i techniki multimedialne

Adobe Ilustrator CS

Program zajęć
   1. Interfejs graficzny. Rysowanie i edycja krzywych. Kontury i wypełnienia(5p.)
   2. Praca z tekstem + plik do ćwiczeń(10p.)
   3. Choinka(20p.)
   4. Efekty 3D(25p.)
   5. Gradienty siatkowe(15p.)
   6. Symbole graficzne (logo) i ikony(25p.)
   7. Sprawdź się, czy dasz radę … tak całowicie sam
Zaliczenie przedmiotu
   1. Przy kazdym ćwiczeniu znajduje się maksymalna liczba punktów, które można zdobyć za poprawne jego zrealizowanie.
   2. Suma wszystkich punktów stanowi 100% oceny.
   3. Ocena końcowa wynika z przekroczenia następujących progów
        od    do    ocena
        0      44    2
        45    54    3
        55    59    3.5
        60    69    4
        70    74    4.5
        75    100  5
   4. Dodatkowo, za 100 % obecności na przedmiocie jedna ocena wyżej GRATIS
   5. Możliwe jest wykonywanie ćwiczeń w domu. Jednak bardziej premiowane są ćwiczenia wykonane na zajęciach.